czwartek, 14 grudnia 2017

Usługi behawioralne

This topic contains 11 replies, has 8 voices, and was last updated by  gucios 2 months ago.

Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
  • Author
    mika1006
    mika1006
    Participant

Witam, jeśli miewasz jakieś problemy z psem nie masz pojęcia jak zaradzić tej sytuacji skontaktuj się ze mną ,jestem studentką behawiorystki zwierząt na UP w Lublinie. Z pracą ze zwierzętami mam do czynienia od paru lat, szkolenie szczeniąt, układanie psów myśliwskich, praca z psami ze schroniska, uczenie pupili podstawowych komend, problemy z agresją i wiele innych ‚przypadków”.

Nie czekaj aż problem sam się rozwiąże czy minie z czasem – zazwyczaj tak się nie dzieje. Możesz pomóc sobie i swojemu pupilowi – nie musicie cierpieć razem czy tolerować problemu. Można to zmienić – im szybciej tym lepiej.

NA ZMIANY NIGDY NIE JEST ZA PÓŻNO, NIE MA SYTUACJI BEZ WYJŚCIA. KAŻDY PROBLEM MOŻNA ROZWIĄZAĆ POPRZEZ DOPASOWANIE ODPOWIEDNIEJ METODY DO KONKRETNEGO PRZYPADKU I ZABURZENIA.

Zapraszam do kontaktu, wtedy udzielę więcej informacji.
    milena1024@gmail.com

tesia
    tesia
    Participant

a możesz bardziej rozwinąć? Czy jesteś trenerem, gdzie robiłas kurs/y. Czy twoje „działanie” ogranicza się tylko do jakiegoś miejsca/miejsc, czy też jeszcze gdzieś indziej. Jak wiedza/rady/porady ma się do innych miejsc poza twoim np miejscem zamieszkania i/lub działania.?

mika1006
    mika1006
    Participant

Jestem studentką na Uniwersytecie przyrodniczym w Lublinie, kier: Behawiorystyka zwierząt. Nie jestem za prowadzeniem porad wyłącznie za pośrednictwem telefonu, internetu i tego typu rzeczy. Na co dzień jestem w Zgorzelcu (woj.Dolnośląskie) oprócz tego często bywam w aglomeracji Śląskiej. Ogólnie skłaniam się do wyjazdu ,do klienta.

Matylda
    Matylda
    Participant