piątek, 19 stycznia 2018

Między nami psiarzami – luźne pogawędki

This topic contains 728 replies, has 33 voices, and was last updated by Justyna :3 Justyna :3 3 weeks, 5 days ago.

Viewing 9 posts - 721 through 729 (of 729 total)
  • Author
    Posts
  • #32596
    Victoria
    Victoria
    Participant

    Nie xD A tak serio to… chyba nie. Mało kto wchodzi aktualnie, jak widać zresztą :/

    #32604
    Tofifi
    Tofifi
    Participant

    Ja jeszcze żyję, a u mnie ostatnio zmiany, zmiany, zmiany… Odszedł Czaruś(dokładnie rok po śmierci jeg brata Pimpka). Na jego miejscu pojawił się kundelek Molik, uratowany od sąsiadów, u których był trzymany na łańcuchu. Kiedyś wstawię jego zdjęcie, ale teraz nie mam.

    #32605
    Raf2012..
    Raf2012..
    Participant

    Ja żyje. 🙂 Marian umie juz zostan, z rafilem na razie nic nie cwicze, założyłam instagrama o weganiźmie i sobie tak żyje. Niedlugo wakacje wiec bedzie czas na cwiczenie nowych sztuczek, spacery i rower. ☺

    #32612
    Tofifi
    Tofifi
    Participant

    Raf2012 podasz nazwę instagrama? Ja też niedawno założyłam tofikowego, nazywa się aksenia2005 zapraszam 😉

    #32648
    Raf2012..
    Raf2012..
    Participant

    Moj instagram-weganaga 13

    Większości zdjecia dan weganskich, jedno zdj Felka, kotka ktory sie niedawno urodnil i jedno zdjecie rafila. 🙂 Ale zamierzam wstawiac foty psow częściej. 🙂

    #32649
    Raf2012..
    Raf2012..
    Participant

    Hej. Co u Was bo u mnie nudy… Niedlugo musze znów kupic karme bo mi sie kończy, moze wyjde na spacer z Rafilem nad jezioro. ☺

    #33814
    Victoria
    Victoria
    Participant

    Ciekawa jestem, czy ktokolwiek tu jeszcze zagląda 😛
    Tesla pozdrawia ^^

    #33936
    Łapka
    Łapka
    Participant

    Nie ma mnie dużo tutaj od jakiegoś czasu, zresztą widzę, że niewiele się dzieje, no, ale w każdym razie – życzę wam wesołych Świąt c: W sumie aż mi się smutno zrobiło, że to forum i klub tak umarły, kiedyś były ważną częścią mojego życia. (btw pamięta mnie ktoś? XD)

    #33937
    Justyna :3
    Justyna :3
    Participant

    Wesołych Świąt Bożego Narodzenia, klubowicze <3! Oczywiście, że Cię pamiętam Julka

Viewing 9 posts - 721 through 729 (of 729 total)

You must be logged in to reply to this topic.

scroll to top